Kirjoittaja Aihe: Kuulokkeet  (Luettu 3933 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dafter

• Ylläpitäjä
  • Legenda
  • Sukupuoli: Mies
    • Äänivalli
Kuulokkeet
« : 15.07.09 - klo:00:14 »
Keskustelua erilaisista kuulokkeista.
Mitä kuulokkeita käytät? Mitä suosittelet muille? Mikä merkki on sinun mielestäsi parhain?

Itselläni on AKG K 514 Stereokuulokkeet.
« Viimeksi muokattu: 15.07.09 - klo:00:15 kirjoittanut TuhoJ »

Poissa Lurk

• Legenda
Vs: Kuulokkeet
« Vastaus #1 : 15.07.09 - klo:10:53 »
Connexxin nappikuulokkeet jotka ovta yhteensopivat minun huikeaan 20 euroa maksaneeseen mp3-soittimeen.

Ylinatsiperkele

• Vieras
« Vastaus #2 : 15.07.09 - klo:20:24 »
Jotkut randomit nappikuulokkeet, jotka tulivat Yamahan laitteen mukana. Toinen kyrvähti noin 5kk käytön jälkeen, en suosittele.
Mutta sitten taas suosittelisin Sennheiser HD 201:sta. Laatu on kohdallaan, muutenkin ovat mukavat ja toimivat.

Poissa Filipendula

• Noviisi
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #3 : 22.07.09 - klo:22:04 »
Minulta löytyy parit eri nappikuulokkeet, toiset ovat kannettavan cd-soittimen mukana tulleet, joita käytän ainoastaan tietokoneen kautta kuuntelemiseen ja toiset ovat korvasankakuulokkeet Philipsiltä, jotka pysyvät hyvin korvassa vaikka lenkkeilisi ja liikkuisi, eivätkä purista tai paina. Ja äänentoisto on ihan hyvä eivätkä päästä hirveästi taustameteliä läpi, sillä niissä on korvatyynyt, joista voi valita kolme eri kokoa, parhaimmillaan toimivat jopa korvatulppina.  ;D

Mutta tällaiset siis:

Poissa Ollie

• unbelievable
  • Legenda
« Vastaus #4 : 23.07.09 - klo:11:12 »
Kossin kuullokkeet.

Poissa Jiivee

• Sotajumala
  • Noviisi
  • **
« Vastaus #5 : 31.08.09 - klo:20:50 »
Mp3:seen löytyy jotku Kossit ja koneelle on kahdetkin Philipsit, SHP2000 ja paremmat SHP2500.

Poissa mattit

• Graafikko
  • Tulokas
  • **
  • #mattit @ Quakenet
    • Mattit.Dy.Fi
« Vastaus #6 : 31.08.09 - klo:20:52 »
Jotkut KOSSin paskat, tai ei ehkä paskat mutta minulla minulla alkoi irtoilemaan joitain palasia viikon käytön jälkeen... Minun käytössä siis.
Mutta ihan hyvin toimii vielä.

Poissa Mikkis

• Noviisi
  • **
  • \o/
« Vastaus #7 : 31.08.09 - klo:21:09 »
Koneelta kuunnellessani käytän Sennheiser HD415-kuulokkeita, joskus sain ne joululahjaksi ja olen ollut tyytyväinen. Headsettinä löytyy Creativen HS900, muuten erittäin hyvät äänenlaadultaan ja mikrofonin kuuluvuudeltaan mutta valitettavasti toisesta kuullokkeesta ei kuulu mitään (johto poikki tai jotain) ja niillä on erittäin inhottava kuunnellla mitään, eli olen niitä käyttänyt pääasiassa mikrofonina.

MP3:ssa Creativen peruskorvakäytävä kuulokkeet, ah, nuo korvakäytäväkuullokkeet ovat kyllä nannaa. :D Suosittelen.

Uusi headset on kyllä tilattu Mikromajasta, Creativen HS1200, langattomat ja tyylikkäät kuulokkeet. Toivotaan että ovat hyvät ja ainekaa ei ole pelkoa johtoihin sotkeutumisesta.

Poissa Ekshalaattori

• Noviisi
  • **
« Vastaus #8 : 08.09.09 - klo:20:39 »
Mulla ei taho mitenkään pysyä nuo nappikuulokkeet korvassa ja tulee myöskin korvat kipeäksi : (

Joten käytän tällasia Creativen HQ-1900-kuulokkeita. Hyvin kelpaa kuunnella.

« Viimeksi muokattu: 08.09.09 - klo:20:39 kirjoittanut Ekshalaattori »

Ylinatsiperkele

• Vieras
« Vastaus #9 : 09.09.09 - klo:17:29 »
Tällä hetkellä on Sennheiserin napit, mallia en muista. Hyvä äänentoisto ja menevät hyvin korviin.
Hintaa oli 15,95€ ja kyllähän se kannatti maksaa. Kyllä se Sennheiser on kova merkki, tämä on jo muutamien parien kohdalla tultu todetuksi.

Poissa Sofi Oksanen

• Jäsen
« Vastaus #10 : 01.10.09 - klo:12:32 »
jotkut WESC kuulokkeet hintaa oli 29€ ja normaali hinta pyöri 80€ paikkeilla ihan helvetin hyvät miinuksena ehkä koko ja väri ei tämmösiä saatanan isoja keltaisia kuulokkeita kehtaa raahata mukanaan
"vuosien saatossa ovat sisäelimetkin
syöpyneet jopa siihen pisteeseen, että täytyy paskantaa verta suoraan suun
kautta"

Poissa Lurk

• Legenda
« Vastaus #11 : 15.10.09 - klo:00:50 »
Siirryin tälläsiin Philipsin kunnon kuullokkeisiin.
Viisut kuulostaa oikeesti paremmalta nää päässä

Poissa Oonasdi

• Noviisi
  • **
  • Arvaa kiinnostiko
« Vastaus #12 : 31.12.09 - klo:13:33 »
Mul oli sellaset logitechin jättikuulokkeet mut ei sellasiin oikeest kehtaa pitää :D
Käytän jotain philipsin kuulokkei.

Poissa Nonick

• Laiskuri
  • *
« Vastaus #13 : 15.06.10 - klo:15:32 »
Tällä hetkellä käytössä koneella musankuunteluun ja vahvarin kanssa soittamiseen AKG K77 kuulokkeet, mutta paremmat tulossa jossain vaiheessa. Tuon kokosilla kuulokkeilla ei hirveesti viitti julkisesti näyttäytyä, mutta onneks mp3 soitin on rikki ja puhelimeen ei saa musiikkia.   ;D
-Allekirjoituksia Ei Kannateta-

Poissa -JONiZ

• Tulokas
  • **
    • YouTube Channel
« Vastaus #14 : 15.06.10 - klo:16:02 »
Mulla on jotkut Creativen Gamer Edition kuulokkeet.

Parempi basson, ja 3D maailman toisto ja terävämpi ääni. Myös mikki löytyy.

Email
Äänivalli 2008 - 2015
Sivustolla olevat mainokset saattavat kerätä ja jakaa evästeitä tai muita tietoja