Kirjoittaja Aihe: Slipknot  (Luettu 1229 kertaa)

Poissa STORMRAISER

• Muusikko
Vs: Slipknot
« Vastaus #15 : 30.12.08 - klo:00:09 »
Jjep, kuunneltu on.

Before i forget<3
For a hill
Men would kill, why?
They do not know.

Poissa Ylinatsiperkele

• 卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐
  • Muusikko
  • Sukupuoli: Mies
  • Warlord of Misanthropy
    • Suomipalsta
« Vastaus #16 : 05.04.09 - klo:17:49 »
SlipKnot... Pahin mahdollinen mallcore-bändi mitä olen koskaan tavannut, oikeasti helvetin rasittavaa musiikkia. Vokalistista ei oikeasti ole mihinkään, paskan kuuloista huudolla tai ilman. Ja noh... Se vokalistihan on se mihin bändi kompastuu pahiten. Muutenkin nu metal on niin perseestä, että laulajan koko tyyli kusee pahemman kerran. Myös joidenkin biisien jatkuva kiroilu tekee musiikista naurettavaa ja sanoittajasta pellen (mitä se on muutenkin). Soitto on kylläkin ihan mukavaa, ainakin joissakin biiseissä.

Naamiot ovat perseestä, ovatko he niin saatanan rumia etteivät viitsi naamaansa paljastaa? Vai haiseeko tällä sittenkin rahastuskeino...?

Poissa Slaythejesuschrist

• Noviisi
  • *
« Vastaus #17 : 26.04.09 - klo:20:48 »
Tämäkin on ihan helvetin hyvä yhtye! Coreyn laulu on jotain huumetta korvilleni. Monet kappaleet uppoavat syvälle musiikin sydämmeeni, mutta kyllä joukkoon kuuluu muutamia ei-niin-hyviä kappaleita + tällaiset oudot kappaleet kuten "Dogfish Rising" tai "Tattered & Torn", jonka tosin kerran kuuntelin 182 kertaa peräjälkeen. ==D

IF U ARE 555 THEN I'M 666!

Poissa >>xxxxxxxDDDDDDDDDD

• Muusikko
« Vastaus #18 : 27.04.09 - klo:16:51 »
ei oo before i forgettii pidemmäl iskeny

Poissa Ollie

• unbelievable
  • Muusikko
« Vastaus #19 : 27.04.09 - klo:20:10 »
Before I Forget on totta puhuen todella huono kappale. En pidä siitä at all. Ettei tulisi huonoa kuvaa SlipKnoTista, niin kuunnelkaapas muita biisejä. ;)

Poissa Painbringer

• Katumuusikko
  • **
  • One second away from destruction
« Vastaus #20 : 17.05.09 - klo:04:33 »
Kyllähän tää ihan hyvää musiikkia on, livenä pidin varsinkin. Enää en ihan hirveästi kuuntele tätäkään, musamaku alkaa myrkyttymään. :(

Poissa Iron

• Nouseva Tähti
  • Iron Maiden
« Vastaus #21 : 28.06.09 - klo:09:18 »
Slipknot on musta hyvää musiikkia, mutta se on ihan sama jos joku ei tykkää.

Poissa -JONiZ

• Moderaattori
  • Nouseva Tähti
    • YouTube Channel
« Vastaus #22 : 24.04.10 - klo:15:56 »
Itteltäni löytyy koneelta kaikki SlipKnotin albumit ja kaapista SlipKnotin T-paita joten eiköhän siitä voi päätellä että tykkään Slipistä ;D.

Poissa Ylinatsiperkele

• 卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐
  • Muusikko
  • Warlord of Misanthropy
    • Suomipalsta
« Vastaus #23 : 25.04.10 - klo:15:58 »
Itteltäni löytyy koneelta kaikki SlipKnotin albumit ja kaapista SlipKnotin T-paita joten eiköhän siitä voi päätellä että tykkään Slipistä ;D.
"olen tr00 fani koska mulla on yks teepaita ja oon warennu näiden kaikki levyt"

Poissa -JONiZ

• Moderaattori
  • Nouseva Tähti
    • YouTube Channel
« Vastaus #24 : 25.04.10 - klo:21:04 »
No siis D44, mä lovetan Justinii eikä mulla oo yhtäkään biisii siltä ja spämmin sen videoihin kaikkee pa**aa <33.

Poissa Purtsi

• Katumuusikko
  • **
« Vastaus #25 : 10.09.11 - klo:02:18 »
Onpas täällä hiljaista O_O

Slipnot on kuulunut soittolistalleni vuodesta 2000 lähtien. Loistavaa jenkkimetallia.

"The More the merrier" sanonta kyllä osuu tässä yhtyeessä kohdalleen loistavasti. Shawn Crahanin ja Chris Fehnin perkussionit kruunaavat jo valmiiksi hyvän setin mainiosti. Yleisilme bändillä on teatraalinen, joskin ei mielestäni mitenkään silti ajaudu kliseiseksi.
Vanhemmilla levyillä läpikäydyt nu-metal pakotteet kuulostavat edelleen hyviltä ja nykyiset huomattavasti vapaammat kappaleet tuovat esille sen, että yhtye jaksaa jatkaa sillä linjalla miltä itsestä tuntuu parhaalta.
Laulaja Taylor sanoi muistaakseni viimeisimmän albumin julkaisun yhteydessä, että nyt hän voi laulaa puhtaasti osan, kun aiemmin ei kukaan olisi ottanut tosissaan Iowalaista junttibändiä joka olisi tullut haalarit yllä lavalle ja laulaja olisi luritellut puhtaasti.

Kaikki levyt löytyy hyllystä, mukaanlukien "Mate, Feed, Kill, Repeat". Loistavia tuotoksia kaikki, mutta suosikki kappaleiksi voisin mainita muutaman: Spit it out, Surfacing, Eyeless, (sic), The Heretic Anthem, Wait and bleed, My plague, Psychososial, Vermilion pt.1&2, Snuff. Noin muutaman mainitakseni :D

Livenä olen kerran nähnyt, tämän vuoden sonispheressä, eikä tuottanut pettymystä. Show oli mainio, vaikkakin ilman Paul Graytä.

Äänivalli

« Vastaus #25 : 10.09.11 - klo:02:18 »

Email
Äänivalli 2008 - 2012