Merkitseehän se kyllä, mutta.. mitä se muuten merkitsee? En tiedä, mutta pakko sitä vain on kuunnella.
Lähes joka fiilikseen ja tilanteeseen löytyy levyhyllystä jotain, tietyt levyt/artistit tiettynä hetkenä.
Iltaisin ja yöksi on tapana laittaa jotain rentouttavaa/rauhallisempaa, monesti instrumentaalia musiikkia.
Tämä kantapään kautta tuli opittua.
Aamulla kouluun (tai töihin) lähtiessä saatan laittaa jotain soimaan, en välttämättä, aina ei tee mieli kuunnella (tai sitten
tekisi, muttei keksi, mitä). Koulussa ei tule kuunneltua. Kotiin päästyäni yleensä suuntaan stereoiden luo, mutta tässäkin
on sitten niitä poikkeuksia, aina ei vain yksinkertaisesti haluta/jaksa kuunnella. Onhan se vähän niin, että kun yksin asuu
ja on hiljaista, musiikki on tavallaan seuraa. Ja sitten yksi levy jää koko päiväksi soimaan taustalle vain, ettei sitä välttämättä
edes noteeraa. Onpahan jotain ääntä.
Pukeutumisestani ei oikeastaan voi päätellä musiikkimakuani (yläasteaikoina pystyi), ja itse asiassa mun ulkonäkö on tässä
suhteessa jopa hieman harhaanjohtavaa. Siis, kun tässä on vielä jämiä niiltä vain-metalliajoilta, ja tänä päivänä
kuuntelen metallia vähemmän kuin muun tyyppistä musaa. Koko ajan kuitenkin pikkuhiljaa olen siitä vaatetuksestakin
alkanut eroon päästä, mutta esim. kuitenkin niittivyö koristaa aina mustia reisitaskuhousujani ja toisinaan farkkujakin.
Vaatekaappiini on nyt hiljattain siis alkanut kasaantua muitakin värejä kuin sitä mustaa vain.
Stratovarius-paidan viime viikonloppuna kavensin miesten S:stä girlie-malliseksi, eli
nyt voin sitäkin paitaa käyttää (joulu-
lahjaksi veljeltä sain, ehkä kerran olen pitänyt sen jälkeen). Stratovariusta siis vielä kuuntelen kovasti, vaikka aika monet muut
metallit ovat jääneet sivummalle

Ja hiusset on päältä lyhyet ja pystyssä kivasti, sellanen 80-luvun tyyppinen letti.
Vieläkö jotain.. Niin, jos kävellen lähden vaikkapa kaupungille, otan mp3:n mukaan (kävellen matkanteko on hitaampaa ja tylsempää),
samaten junamatkoilla tulee kulutettua soittimen akkua ja nukuttua samalla.
Ei tule nyt enempää mieleen.