Kirjoittaja Aihe: Musiikki elämässäsi?  (Luettu 860 kertaa)

Poissa Dafter

• Ylläpitäjä
  • Muusikko
  • Sukupuoli: Mies
    • Äänivalli
Musiikki elämässäsi?
« : 01.03.09 - klo:17:08 »
Kerro täällä mitä musiikki sinulle merkitsee?
Miten se näkyy elämässäsi, esim. pukeutumisessa?
Mikä musiikkityyli on sinulle tärkeä?
Yms, yms..

Poissa Justice

• Nouseva Tähti
Vs: Musiikki elämässäsi?
« Vastaus #1 : 01.03.09 - klo:17:12 »
Musiikki on niitä harvoja asioita minkä takia jaksaa.
Melkeen aina on mp3 kuulokkeet korvis ja koneelta sillon tällön pistää jotain uutta tulee..

Mitäs täs.. pitkiä hiuksia kasvattelemas :D

Aijoo ja ainoo oikee musiikkityyli on metal.
« Viimeksi muokattu: 01.03.09 - klo:17:14 kirjoittanut Justice »
Vuoden vitsi : Guy

Poissa Lurk

• Muusikko
« Vastaus #2 : 01.03.09 - klo:17:13 »
Lainaus

Merkitsee lyhyesti kaikkea

Lainaus

Ei mitenkään

Lainaus

Kaikki paitsi eurodance

Poissa Ollie

• unbelievable
  • Muusikko
« Vastaus #3 : 01.03.09 - klo:17:17 »
Lainaus

Se on elämäni. Ilman musiikkia, en voisi elää.

Lainaus

Ööh, ei mitenkään.

Lainaus

Kaikki käy, ja kaikki ovat tosi tärkeitä. <3

Poissa >>xxxxxxxDDDDDDDDDD

• Muusikko
« Vastaus #4 : 01.03.09 - klo:17:21 »
Onhan tuo jo aika suuressa osassa. Näkyy jo levottomassa käyttäytymisessä jos en ole päässyt vähään aikaan kuuntelemaan jotain kappaletta. Pukeutumisen ja musiikkimaun yritän pitää mahdollisimman erillään toisistaan.

Poissa Amis-Dimitri

• Nouseva Tähti
  • Sukupuoli: Nainen
  • Lada Samara <3
« Vastaus #5 : 01.03.09 - klo:23:42 »
Eipä juuri näy pukeutumisessa... Amispoppia kuuntelen. Tai no, vaatetustani on kuvattu amismaiseksi, miten sen ottaa. Muuten se näkyy elämässä siten että autoani on sanottu amisautoksi, eh? Musiikki merkitsee paljon, erityisesti tämä amispoppi ;D

Poissa Demolition Lover

• Nouseva Tähti
« Vastaus #6 : 04.03.09 - klo:20:11 »
Humm. Musiikki on mulle koko elämä. En voi olla edes päivääkään kuuntelematta musiikkia, ellei ole ihan ihan pakko.
Musiikkimakuni näkyy vähän vaatteissakin yms, mutta ei paljoa kuitenkaan : p
'Cause I want you too.

Poissa Ylinatsiperkele

• 卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐
  • Muusikko
  • Warlord of Misanthropy
    • Suomipalsta
« Vastaus #7 : 06.04.09 - klo:19:18 »
Musiikki on minulle elämä ja kuolema, koko maailma ja kaikki kaikessa. Ilman musiikkia en voisi elää.

Musiikki näkyy todella vahvasti pukeutumisessani. 95% omistamistani T-paidoista on bändipaitoja, ja oikeastaan ne ovat niitä ainoita jotka ovat siinä kunnossa että kehtaan käyttää niitä julkisissa paikoissa. En ennen kauheasti harrastanut bändisälällä varustettuja päälyspaitoja, mutta viimeisen vuoden aikana olen kokonaan siirtynyt niihin, mitä nyt niitä vanhoja neljää täysin mustaa hupparia käytän aina välillä.
Muutenkin pukeutumiseni on tyypillistä metallimiehen tyyliä. Farkkuja käytin ennen jatkuvasti, mutta nyt olen kokonaan siirtynyt maastohousuihin. Tietenkin muitakin housuja käytän, riippuu täysin tilanteesta, mutta yleensä esimerkiksi koulussa tai kaupungilla käytän maastohousuja. Luonnollisesti varustan housut muutamalla ketjulla, lompakon suojaksi ja vetonaulaksi.
Nauloista puheen ollen, en ole koskaan niittirannekkeisiin tai -vöihin koskaan päässyt sisälle.
Hiukset ovat pitkät, mikä on myös erittäin yleistä rokkareilla ja metalliporukoilla. Värjäämään en kyllä koskaan ala.

Se vaatetuksesta. Vaatteet ovat turhia, pyh.

Musiikkia kuuntelen kaikkialla, en ole nyt vähintään 5 vuoteen ollut päivääkään ilman musiikkia. Jollakin tavalla sitä on saatava, genrellä ei ole väliä kunhan se kuulostaa hyvältä. Musiikki on kuin huume, siitä ei pääse eroon.... Ei sillä että haluaisinkaan, musiikki on mahtavaa.
iPod tai kone pauhaa jatkuvasti, niin bussissa, bussipysäkillä, matikantunnilla, käytävillä, kadulla, kotona, sängyssä, syödessä, aina kun siihen on mahdollisuus pyrin kuuntelemaan musiikkia.

Musiikkia taas itsen pyrin tekemään kaikilla mahdollisilla tavoilla. Soitan itse kitaraa, niin akustista kuin sähköistäkin. Päivittäin rämpyttelen molempia pari tuntia, vokalistina ja kitaristina toimin parhaiten. Osaan myös soittaa bassoa ja jokseenkin myös rumpuja. Huuliharput ja erilaiset huilutkin onnistuvat jotenkin. Kielisoittimet ovat olleet aina lähellä sydäntäni, ja yleensä kaikki kitaran tyyppiset soittimet ovat minulle helppo oppia.
Sävellän, sanoitan ja sovitan, biisejä olen tehnyt 13-vuotiaasta asti. En kyllä soolona ole yhtäkään saanut levitykseen, mutta entisen biisin kanssa pari harvinaisen paskaa tekelettä on päässyt ihmisten ilmoille, niin netissä kuin demonakin. No mutta bändi hajosi enkä siitä jaksa sen enempää jauhaa, kuin että todella kivaa oli niin kauan kuin se kesti. Suosittelen bändiä kaikille asiasta hitusenkin kiinnostuneille, se on oikeasti todella kivaa ja lähentää kaverien kanssa, erimielisyydet vain kuuluvat asiaan.
Tällä hetkellä on enimmäkseen sanoitus kesken, mutta mitään en saa ulos ennen uutta vahvistinta. Rummut teen rumpukoneella, kitarat ja laulun itse ja bassoa seen ehkä kaverilta lainatuksi.

Tässä kai oli jotain suuntaa antavaa? En jaksaisi koko elämäntarinaani jakaa kanssanne, eli jätän romaanin pienen pieneksi novelliksi.

Poissa STORMRAISER

• Muusikko
« Vastaus #8 : 06.04.09 - klo:19:23 »
Tässä kai oli jotain suuntaa antavaa? En jaksaisi koko elämäntarinaani jakaa kanssanne, eli jätän romaanin pienen pieneksi novelliksi.

//off: luulin että siinä oli elämäntarina kun näin viestin pituuden..
For a hill
Men would kill, why?
They do not know.

Poissa Justice

• Nouseva Tähti
« Vastaus #9 : 06.04.09 - klo:19:24 »
Musiikki on minulle elämä ja kuolema, koko maailma ja kaikki kaikessa. Ilman musiikkia en voisi elää.

Musiikki näkyy todella vahvasti pukeutumisessani. 95% omistamistani T-paidoista on bändipaitoja, ja oikeastaan ne ovat niitä ainoita jotka ovat siinä kunnossa että kehtaan käyttää niitä julkisissa paikoissa. En ennen kauheasti harrastanut bändisälällä varustettuja päälyspaitoja, mutta viimeisen vuoden aikana olen kokonaan siirtynyt niihin, mitä nyt niitä vanhoja neljää täysin mustaa hupparia käytän aina välillä.
Muutenkin pukeutumiseni on tyypillistä metallimiehen tyyliä. Farkkuja käytin ennen jatkuvasti, mutta nyt olen kokonaan siirtynyt maastohousuihin. Tietenkin muitakin housuja käytän, riippuu täysin tilanteesta, mutta yleensä esimerkiksi koulussa tai kaupungilla käytän maastohousuja. Luonnollisesti varustan housut muutamalla ketjulla, lompakon suojaksi ja vetonaulaksi.
Nauloista puheen ollen, en ole koskaan niittirannekkeisiin tai -vöihin koskaan päässyt sisälle.
Hiukset ovat pitkät, mikä on myös erittäin yleistä rokkareilla ja metalliporukoilla. Värjäämään en kyllä koskaan ala.

Se vaatetuksesta. Vaatteet ovat turhia, pyh.

Musiikkia kuuntelen kaikkialla, en ole nyt vähintään 5 vuoteen ollut päivääkään ilman musiikkia. Jollakin tavalla sitä on saatava, genrellä ei ole väliä kunhan se kuulostaa hyvältä. Musiikki on kuin huume, siitä ei pääse eroon.... Ei sillä että haluaisinkaan, musiikki on mahtavaa.
iPod tai kone pauhaa jatkuvasti, niin bussissa, bussipysäkillä, matikantunnilla, käytävillä, kadulla, kotona, sängyssä, syödessä, aina kun siihen on mahdollisuus pyrin kuuntelemaan musiikkia.

Musiikkia taas itsen pyrin tekemään kaikilla mahdollisilla tavoilla. Soitan itse kitaraa, niin akustista kuin sähköistäkin. Päivittäin rämpyttelen molempia pari tuntia, vokalistina ja kitaristina toimin parhaiten. Osaan myös soittaa bassoa ja jokseenkin myös rumpuja. Huuliharput ja erilaiset huilutkin onnistuvat jotenkin. Kielisoittimet ovat olleet aina lähellä sydäntäni, ja yleensä kaikki kitaran tyyppiset soittimet ovat minulle helppo oppia.
Sävellän, sanoitan ja sovitan, biisejä olen tehnyt 13-vuotiaasta asti. En kyllä soolona ole yhtäkään saanut levitykseen, mutta entisen biisin kanssa pari harvinaisen p*skaa tekelettä on päässyt ihmisten ilmoille, niin netissä kuin demonakin. No mutta bändi hajosi enkä siitä jaksa sen enempää jauhaa, kuin että todella kivaa oli niin kauan kuin se kesti. Suosittelen bändiä kaikille asiasta hitusenkin kiinnostuneille, se on oikeasti todella kivaa ja lähentää kaverien kanssa, erimielisyydet vain kuuluvat asiaan.
Tällä hetkellä on enimmäkseen sanoitus kesken, mutta mitään en saa ulos ennen uutta vahvistinta. Rummut teen rumpukoneella, kitarat ja laulun itse ja bassoa seen ehkä kaverilta lainatuksi.

/offtopic olis hienoo kuulla sun biisejäs :) /

Ja näin ontopiciks: Leikkasin lettini :D
Vuoden vitsi : Guy

Poissa Möyhö

• Nouseva Tähti
« Vastaus #10 : 06.04.09 - klo:20:34 »
Joo onhan musiikki tärkeeetä. Kuuntelen melkeen koko ajan ja kitaran soittokin on avannu monia ovia eri musa genreihin. Ilman kitaran soittoo en olis koskaan innostunut Klassisesta, Jazzista, Funkista, Progesta, Instrumentaali musasta. Ja kitaran soitto tuo hyvää haastettakin kun opettelee kaiken maailman teoriaa. Nii tietenkin pukeutumisessa näkyy http://muusikoiden.net/dyn/users/55401.jpg Mageeeee kuva sokeen lasit :DD

Poissa miees

• Nouseva Tähti
  • BIIIIG MISTEIK!!!
« Vastaus #11 : 07.04.09 - klo:04:02 »
Funkista

mites, kai oot kitaristina tutustunu eddie hazelin aikaseen funkadeliciin? löytyy sellasia skittahelmiä ku maggot brain, good thoughts bad thoughts ja i'll bet you. vois itekki ottaa kuunteluun pitkästä aikaa

Poissa Möyhö

• Nouseva Tähti
« Vastaus #12 : 07.04.09 - klo:15:05 »
Funkista

mites, kai oot kitaristina tutustunu eddie hazelin aikaseen funkadeliciin? löytyy sellasia skittahelmiä ku maggot brain, good thoughts bad thoughts ja i'll bet you. vois itekki ottaa kuunteluun pitkästä aikaa

En ole, mutta vois tsekata :D Noista mitä manitsin niin funkia on tullu kuunneltua niistä vähiten. En oo oikeen löytäny sellasta bändiä mihinkä tutustuis kunnolla, mutta on sitä tullu kuunneltua esim. Herbie Hancockia. Toinen mikä on nii sellanen bändi ku Extreme. Se yhdisti sellasen kasari hevin ja funkin Extreme -Get the Funk Out tosta löytyy muute hemmetin kova kitaristi Nuno Bettencourt.

Poissa Ylinatsiperkele

• 卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐
  • Muusikko
  • Warlord of Misanthropy
    • Suomipalsta
« Vastaus #13 : 08.04.09 - klo:16:40 »
/offtopic olis hienoo kuulla sun biisejäs :) /

Tulet luultavasti kuulemaankin, mutta biisejä ei julkaista ennen kesää, eikä ehkä vielä silloinkaan. [/offtopic]

Poissa Virvatuli

• Nouseva Tähti
« Vastaus #14 : 24.09.09 - klo:09:18 »
Merkitseehän se kyllä, mutta.. mitä se muuten merkitsee? En tiedä, mutta pakko sitä vain on kuunnella.
Lähes joka fiilikseen ja tilanteeseen löytyy levyhyllystä jotain, tietyt levyt/artistit tiettynä hetkenä.
Iltaisin ja yöksi on tapana laittaa jotain rentouttavaa/rauhallisempaa, monesti instrumentaalia musiikkia.
Tämä kantapään kautta tuli opittua.

Aamulla kouluun (tai töihin) lähtiessä saatan laittaa jotain soimaan, en välttämättä, aina ei tee mieli kuunnella (tai sitten
tekisi, muttei keksi, mitä). Koulussa ei tule kuunneltua. Kotiin päästyäni yleensä suuntaan stereoiden luo, mutta tässäkin
on sitten niitä poikkeuksia, aina ei vain yksinkertaisesti haluta/jaksa kuunnella. Onhan se vähän niin, että kun yksin asuu
ja on hiljaista, musiikki on tavallaan seuraa. Ja sitten yksi levy jää koko päiväksi soimaan taustalle vain, ettei sitä välttämättä
edes noteeraa. Onpahan jotain ääntä.

Pukeutumisestani ei oikeastaan voi päätellä musiikkimakuani (yläasteaikoina pystyi), ja itse asiassa mun ulkonäkö on tässä
suhteessa jopa hieman harhaanjohtavaa. Siis, kun tässä on vielä jämiä niiltä vain-metalliajoilta, ja tänä päivänä
kuuntelen metallia vähemmän kuin muun tyyppistä musaa. Koko ajan kuitenkin pikkuhiljaa olen siitä vaatetuksestakin
alkanut eroon päästä, mutta esim. kuitenkin niittivyö koristaa aina mustia reisitaskuhousujani ja toisinaan farkkujakin.
Vaatekaappiini on nyt hiljattain siis alkanut kasaantua muitakin värejä kuin sitä mustaa vain.
Stratovarius-paidan viime viikonloppuna kavensin miesten S:stä girlie-malliseksi, eli nyt voin sitäkin paitaa käyttää (joulu-
lahjaksi veljeltä sain, ehkä kerran olen pitänyt sen jälkeen). Stratovariusta siis vielä kuuntelen kovasti, vaikka aika monet muut
metallit ovat jääneet sivummalle :)
Ja hiusset on päältä lyhyet ja pystyssä kivasti, sellanen 80-luvun tyyppinen letti.

Vieläkö jotain.. Niin, jos kävellen lähden vaikkapa kaupungille, otan mp3:n mukaan (kävellen matkanteko on hitaampaa ja tylsempää),
samaten junamatkoilla tulee kulutettua soittimen akkua ja nukuttua samalla.
Ei tule nyt enempää mieleen.
« Viimeksi muokattu: 24.09.09 - klo:09:21 kirjoittanut Virvatuli »

Äänivalli

« Vastaus #14 : 24.09.09 - klo:09:18 »

Email
Äänivalli 2008 - 2012