Voit myös pölpötellä vaikka Muu Höpinän Juttelussa
Gran Turismo on japanilaisen Polyphony Digitalin kehittämä menestynyt videopelisarja, jonka osat kuuluvat kaikkien aikojen merkittävimpiin ajopeleihin. Sarjan ensimmäinen peli, Gran Turismo, julkaistiin vuonna 1997 Sony PlayStationille. Pelisarja tunnetaan fotorealistisesta grafiikastaan ja sadoista lisensoiduista kilpa-autoistaan. Pelityyli on simulaatio-tyyppinen, vaikka auto ei voi hajota kilpailussa. Pelien autoja voi myös viritellä kilpailujen palkintosijoista saaduilla rahoilla.
GT5 Proloa jäin kaipaamaan ku PS3:n myin. Toivottavast julkasisivat GT5:n PC:lle ). On kyl mahtava peli se vitone, muita en oo pahemmin pelannukkaan.
Lainaus käyttäjältä: Matso - 16.11.08 - klo:02:28GT5 Proloa jäin kaipaamaan ku PS3:n myin. Toivottavast julkasisivat GT5:n PC:lle ). On kyl mahtava peli se vitone, muita en oo pahemmin pelannukkaan.GT5 julkaistaan vain PS3:lle Pitää kai itsekin hommata PS3, että saan tämän mahtavan pelin
Lainaus käyttäjältä: Amis-Dimitri - 16.11.08 - klo:13:36Lainaus käyttäjältä: Matso - 16.11.08 - klo:02:28GT5 Proloa jäin kaipaamaan ku PS3:n myin. Toivottavast julkasisivat GT5:n PC:lle ). On kyl mahtava peli se vitone, muita en oo pahemmin pelannukkaan.GT5 julkaistaan vain PS3:lle Pitää kai itsekin hommata PS3, että saan tämän mahtavan pelinMissäs vaiheessa tuo on varmistettu?
Mulla on toi Gran Turismo 3 A-spec ja kokeilin, ihan vitun huono peli. Burnout on parempi.
Lainaus käyttäjältä: Tuomas - 03.03.09 - klo:08:08Mulla on toi Gran Turismo 3 A-spec ja kokeilin, ihan vitun huono peli. Burnout on parempi.Haluaisin ihmeessä kuulla miksi kyseinen peli on huono. Jännästi muuten arvioitasi heität, jos kerran kokeilet muutaman minuutin ja annat jo arvosanan pelin laadusta.
Lainaus käyttäjältä: Marx - 03.03.09 - klo:15:11Lainaus käyttäjältä: Tuomas - 03.03.09 - klo:08:08Mulla on toi Gran Turismo 3 A-spec ja kokeilin, ihan vitun huono peli. Burnout on parempi.Haluaisin ihmeessä kuulla miksi kyseinen peli on huono. Jännästi muuten arvioitasi heität, jos kerran kokeilet muutaman minuutin ja annat jo arvosanan pelin laadusta.No hei kato, ei mun täyty pelata 500 tuntia että voin arvioida pelin.