Kirjoittaja Aihe: Väittely/Riitelytriidi  (Luettu 3591 kertaa)

Poissa >>xxxxxxxDDDDDDDDDD

• Muusikko
  • Sukupuoli: Mies
Väittely/Riitelytriidi
« : 10.03.09 - klo:18:33 »
Koska jotkut hairahtuvat posthunttaamisen tielle ja postaavat p*skaa yleisille alueille, päätin laittaa tällaisen aiheen pystyyn. Aiheen ideana on siis pelkkä riiteleminen, väitteleminen ja muu tällainen harvinaisen hauska ja ainakin minun mielestäni huvittava toiminta.

Hyvän maun rajoissa mennään ja säännöt ne pätevät tälläin alueella. Kukaan ei kaipaa pelkkiä provosointiviestejä tai muutakaan angstausp*skaa, josta ei saa mitään selvää eikä sellaista roskaa, mikä ei mihinkään kuulu.
« Viimeksi muokattu: 09.04.09 - klo:18:00 kirjoittanut guy »

• Muusikko
Vs: Riitelytriidi
« Vastaus #1 : 10.03.09 - klo:18:41 »
Justicelle, joka itse tahtoi tuoda tämän julkiseksi foorumilla.

Mikä ongelma sulla on? Kirjoitan täysin asiallisia ja täyttä asiaa olevia viestejä, mutta sitten sä tulet turhamaisuuttas yrittämään kumoamaan niitä vain pelkällä paskanpuhumisella ja turhalla paskanjauhannalla? Mikä ongelma sulla on? Se, että olen viisaampi ja se, että kykenen vastaamaan asiallisesti, mihin sinä et kykene vaikka olet valvojan virassa? Mikä sulla mättää siellä alasimen välissä?

Etkö oikeasti kykene muuhun kuin naurettavaan provosointiin, vaikka itse parhaani mukaan vastaan sinulle provosoimatta sua yhtään?

Poissa STORMRAISER

• Muusikko
« Vastaus #2 : 10.03.09 - klo:18:45 »
Sanoo hemmo, joka on itse vittuillut VV:lle ja V:lle : )
For a hill
Men would kill, why?
They do not know.

• Muusikko
« Vastaus #3 : 10.03.09 - klo:18:46 »
No, missä ongelma kun yksityisviestein uskallat minulle paskaa jauhaa ja oikein tahdot tuoda sen julkiseksi?

Laitan tähän vaikka niitä sinulta saamiani viestejä vähän näyttämään.

Mun ei edes tarvi sulle selittää.
Sä tiedät ittekkin.
Taas nähtiin sun "asiallisuus"

Toi sun vittuilus ei hetkauta pätkääkään. Mulle on justiin sama mitä sä ajattelet musta.
Yv:llä näköjään uskallat pistää paskaa mut yleisel foorumil et. OK.

Lainaus

Hahahaha! Oletko noin lapsellinen? Kuvittelitko saavuttavasi tällä jotain?

Kuvitteletko että olisin niin lapsellinen, että harrastaisin turhaa posthunttaamista offtopickin muodossa, jota sinäkin tuossa valvoja-aiheessa olet tehnyt muutamalla viimeisillä viesteilläsi? EN! Oletko oikeasti niin typerä, kakaramainen ja vielä kerran typerä, ettet ymmärrä yksityisviestien ideaa etkä sitä, ettei ketään yleisellä foorumilla kiinnosta se, mitä sinulle kirjoitan?

En alennu tasollesi, että alkaisin puhumaan paskaa muista yleisillä alueilla rikkoen sääntöjä.

Ei vittu.. :D:D:D:D:D

Ei vittu. Mä nauran sulle siitä  et sä teet ittestäs ihan vitun pellen.
Keskittyisit säkin siihen olennaiseen etkä jatkuvaan vittuiluun ja valvojien kyseenalaistamiseen.

Btw turhaa täs mitää vastaat ku tää mihinkää kuitenkaa johda.

Ymmärrätkö pointtini? Nähtävästi et, kun kylvet siinä itsekeskeisyydessäsi ja kuvittelet olevasi oikeasti jotain! mene vittuun siitä sotkeutumasta asiaan, mistä et mitään tiedä - TAAS KERRAN.

Poissa STORMRAISER

• Muusikko
« Vastaus #4 : 10.03.09 - klo:18:47 »
No, missä ongelma kun yksityisviestein uskallat minulle paskaa jauhaa ja oikein tahdot tuoda sen julkiseksi?

Laitan tähän vaikka niitä sinulta saamiani viestejä vähän näyttämään.

Mun ei edes tarvi sulle selittää.
Sä tiedät ittekkin.
Taas nähtiin sun "asiallisuus"

Toi sun vittuilus ei hetkauta pätkääkään. Mulle on justiin sama mitä sä ajattelet musta.

Lainaus

Hahahaha! Oletko noin lapsellinen? Kuvittelitko saavuttavasi tällä jotain?

Kuvitteletko että olisin niin lapsellinen, että harrastaisin turhaa posthunttaamista offtopickin muodossa, jota sinäkin tuossa valvoja-aiheessa olet tehnyt muutamalla viimeisillä viesteilläsi? EN! Oletko oikeasti niin typerä, kakaramainen ja vielä kerran typerä, ettet ymmärrä yksityisviestien ideaa etkä sitä, ettei ketään yleisellä foorumilla kiinnosta se, mitä sinulle kirjoitan?

En alennu tasollesi, että alkaisin puhumaan paskaa muista yleisillä alueilla rikkoen sääntöjä.

Ei vittu.. :D:D:D:D:D

Ei vittu. Mä nauran sulle siitä  et sä teet ittestäs ihan vitun pellen.
Keskittyisit säkin siihen olennaiseen etkä jatkuvaan vittuiluun ja valvojien kyseenalaistamiseen.

Btw turhaa täs mitää vastaat ku tää mihinkää kuitenkaa johda.

Ymmärrätkö pointtini? Nähtävästi et, kun kylvet siinä itsekeskeisyydessäsi ja kuvittelet olevasi oikeasti jotain! mene vittuun siitä sotkeutumasta asiaan, mistä et mitään tiedä - TAAS KERRAN.

Vittu sun mielen ailahtelusta nyt vittu voi mitää tietää.
For a hill
Men would kill, why?
They do not know.

• Muusikko
« Vastaus #5 : 10.03.09 - klo:18:47 »
ja mitä tämäkin nyt oikeasti tarkoittaa?

Mene pois tästä aiheesta, kun et kykene edes riitelyaiheessa asiallisesti keskustelemaan.

+ Opettele yhdys sanat.
« Viimeksi muokattu: 10.03.09 - klo:18:48 kirjoittanut Zapotec »

• Muusikko
« Vastaus #6 : 10.03.09 - klo:18:49 »
pitäisikö aiheen nimeksi muuttaa "Z vastaan viesti"valvojat"", kun nähtävästi näillä kaikilla on jotain vastaan siinä, että mielestäni he ovat turhia eivätkä tee työtään kunnolla. pelkäättekö pienen virkanne vuoksi noin paljon, että yritätte puolustaa asemaanne provosoinnilla? niin, sehän juuri kannattaakin!
« Viimeksi muokattu: 10.03.09 - klo:18:49 kirjoittanut Zapotec »

Poissa STORMRAISER

• Muusikko
« Vastaus #7 : 10.03.09 - klo:18:49 »
ja mitä tämäkin nyt oikeasti tarkoittaa?

Mene pois tästä aiheesta, kun et kykene edes riitelyaiheessa asiallisesti keskustelemaan.

+ Opettele yhdys sanat.

Missä vaiheessa tein yhdyssanavirheen omg  ??? ??? ???
For a hill
Men would kill, why?
They do not know.

Poissa Justice

• Nouseva Tähti
« Vastaus #8 : 10.03.09 - klo:18:50 »
Samaa voisin zapotec kysyä sulta.
Mitä kiksejä sä saat siitä et sä haukut meitä?
Oli mahtavaa postata mun kirjottamat yv:t tänne, mut et omias?

ja et edelleenkän ole vastannut siihen, mikset voi antaa meidän tehdä omia töitämme että voisimme näyttää KYKYMME!?
« Viimeksi muokattu: 10.03.09 - klo:18:51 kirjoittanut Justice »
Vuoden vitsi : Guy

• Muusikko
« Vastaus #9 : 10.03.09 - klo:18:52 »
Missä vaiheessa tein yhdyssanavirheen omg  ??? ??? ???

Haa, nähtiinpäs taas se, että käännät keskustelun vähemmän sinua kritisoivaan suuntaan. Älä pliis vaihda aihetta äläkä keskity niihin pikkukohtiin.

Lainaus
Mitä kiksejä sä saat siitä et sä haukut meitä?

Ymmärrätkö sen, että en ole teitä millään tapaa "haukkunut" vaan antanut juuri Juholle vähän palautetta teidän toiminnastanne ja tähän teillä näyttää olevan jotain vastaan. Aww, lapsi puolustaa tikkariaan pahalta sedältä. :)

Lainaus
Oli mahtavaa postata mun kirjottamat yv:t tänne, mut et omias?

Anna mennä, haluan nauraa kun mitään paskaa sieltä ei yksinkertaisesti löydy!  :D :D :D osoita typeryytesi ja quotea ne tänne, oi mahtava ja armollinen ViestiValvoja!!
« Viimeksi muokattu: 10.03.09 - klo:18:53 kirjoittanut Zapotec »

Poissa STORMRAISER

• Muusikko
« Vastaus #10 : 10.03.09 - klo:18:53 »
Haa, nähtiinpäs taas se, että käännät keskustelun vähemmän sinua kritisoivaan suuntaan. Älä pliis vaihda aihetta äläkä keskity niihin pikkukohtiin.

Tässä taas huomasimme Zapotecin - puhuu paskaa. Jos se kerta ei ole niin tärkeää niin kerro toki missä tein yhdyssanavirheen?
For a hill
Men would kill, why?
They do not know.

Poissa STORMRAISER

• Muusikko
« Vastaus #11 : 10.03.09 - klo:18:55 »
Tjaa - vois piruuttaan poistaa aiheen, turha kun on.
For a hill
Men would kill, why?
They do not know.

• Muusikko
« Vastaus #12 : 10.03.09 - klo:18:56 »
Tässä taas huomasimme Zapotecin - puhuu paskaa.

Oi, kerro ihmeessä missä?  8)

Lainaus
Jos se kerta ei ole niin tärkeää niin kerro toki missä tein yhdyssanavirheen?

Tokaisinpa vain pieneksi esimerkiksi, että opettele yhdys sanat?  :D Pienimuotoinen testi, josta aikaisemmin jo mainitsinkin.

Juuri tätä! Juuri tätä naurettavaa uhkailua ja totalitarismia täällä on! Tätä, että jos jossain vähän dissataan VIESTIVALVOJAA niin totta kai se poistetaan mutta jos kyseessä on normi rivijäsen niin sitä ei poisteta! Naurettavaa oikeuksien väärinkäyttöä!

ja tästä päättää Juho onko se väärin vai ei. Te ette ole säännöt ettekä niitä hallitse. Kuten jo aloitusviestissä sanoin, tämä aihe on täysin sääntöjen rajoissa pysyvä joten mene muualle siitä itkemään ja "kovaa" leikkimään.

Jos ette kykene tätä aihetta ymmärtämään niin menkää pois älkääkä vastatko tähän.

Ja aika huvittavaa, että Justice ITSE TAHTOI tuoda nämä julkisiksi, mutta sitten näitä ei hyväksytäkään kun hän jää ahtaalle?? Mitä ihmettä??
« Viimeksi muokattu: 10.03.09 - klo:18:57 kirjoittanut Zapotec »

Poissa STORMRAISER

• Muusikko
« Vastaus #13 : 10.03.09 - klo:18:59 »
Tässä taas huomasimme Zapotecin - puhuu paskaa.

Oi, kerro ihmeessä missä?  8)

Lainaus
Jos se kerta ei ole niin tärkeää niin kerro toki missä tein yhdyssanavirheen?

Tokaisinpa vain pieneksi esimerkiksi, että opettele yhdys sanat?  :D Pienimuotoinen testi, josta aikaisemmin jo mainitsinkin.

Juuri tätä! Juuri tätä naurettavaa uhkailua ja totalitarismia täällä on! Tätä, että jos jossain vähän dissataan VIESTIVALVOJAA niin totta kai se poistetaan mutta jos kyseessä on normi rivijäsen niin sitä ei poisteta! Naurettavaa oikeuksien väärinkäyttöä!

ja tästä päättää Juho onko se väärin vai ei. Te ette ole säännöt ettekä niitä hallitse. Kuten jo aloitusviestissä sanoin, tämä aihe on täysin sääntöjen rajoissa pysyvä joten mene muualle siitä itkemään ja "kovaa" leikkimään.

Jos ette kykene tätä aihetta ymmärtämään niin menkää pois älkääkä vastatko tähän.

Ja aika huvittavaa, että Justice ITSE TAHTOI tuoda nämä julkisiksi, mutta sitten näitä ei hyväksytäkään kun hän jää ahtaalle?? Mitä ihmettä??

Viestivalvojien kuuluu pitää turhat postit poissa, ja tämä koko topici on sellaista. Kiitosmoi.
For a hill
Men would kill, why?
They do not know.

Poissa Justice

• Nouseva Tähti
« Vastaus #14 : 10.03.09 - klo:19:01 »
Lainaus
Ja mitähän vittua? Tokaisin vaan että uskallat yv:llä perseillä mutta et täällä.
« Viimeksi muokattu: 10.03.09 - klo:19:03 kirjoittanut Mindless »
Vuoden vitsi : Guy

Äänivalli

« Vastaus #14 : 10.03.09 - klo:19:01 »

Email
Äänivalli 2008 - 2012