Voit myös pölpötellä vaikka Muu Höpinän Juttelussa
Lainaus käyttäjältä: Zapotec - 10.03.09 - klo:19:30Lainaus käyttäjältä: Mindless - 10.03.09 - klo:19:28...ja tässä taas Zapotecimme, aivan selvästi kateellinen minulle ja Justicelle, ja turha alkaa enää vinkumaan, sillä tiedät tuo itsekin.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAToivon oikeesti että pilailet.. ei vittu :------------DDDDDSäälittävää, tuosta " :---------------DDDDDDDD " jutusta huomaa taas kerran ikäsi, sekä myös " HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA " jutusta, kiitos. ; ).btw, olen nyt samanlainen pilkunnussija kuin sinä (:
Lainaus käyttäjältä: Mindless - 10.03.09 - klo:19:28...ja tässä taas Zapotecimme, aivan selvästi kateellinen minulle ja Justicelle, ja turha alkaa enää vinkumaan, sillä tiedät tuo itsekin.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAToivon oikeesti että pilailet.. ei vittu :------------DDDDD
...ja tässä taas Zapotecimme, aivan selvästi kateellinen minulle ja Justicelle, ja turha alkaa enää vinkumaan, sillä tiedät tuo itsekin.
Tämä saisi jo riittää.Aihe on turha, pitää haukkua joka paikassa VV:itä tai V:tä? Herra Zapotec, jos se niin häiritsee niin häivy.Mun puolesta lukkoon ja avaajalle bänniä.
Tämä saisi jo riittää.
Aihe on turha, pitää haukkua joka paikassa VV:itä tai V:tä?
Herra Zapotec, jos se niin häiritsee niin häivy.
Avasin aiheen koska kaikki riitelyasiat pakkautuu Palaute osioon.
Tuho, tiedän että avasit tämän jo kertaalleen, mutta pakko laittaa lukkoon kun ei pysy nyt topic raiteillaan, joten lukotan tämän.Tuho saa avata jos haluaa, mielellään ei, ketään ei halua tätä topicia eloon :L
Lainaus käyttäjältä: TuhoJ - 10.03.09 - klo:21:14Avasin aiheen koska kaikki riitelyasiat pakkautuu Palaute osioon.Lainaus käyttäjältä: Mindless - 10.03.09 - klo:19:51Tuho, tiedän että avasit tämän jo kertaalleen, mutta pakko laittaa lukkoon kun ei pysy nyt topic raiteillaan, joten lukotan tämän.Tuho saa avata jos haluaa, mielellään ei, ketään ei halua tätä topicia eloon :LYmmärrätkö nyt, idiootti, että sulla ei ole mitään oikeuksia mitätöidä pääjehu Juhon sanomisia?Vaikka sä et osaa mulle enää vastata niin ei se tarkoita sitä, että aihe pitäisi sulkea. Tämä on yleinen riitelytriidi, jonka tarkoitin kaikkien käytettäväksi asiassa kuin asiassa, en vain mediän käyttöömme, sammakko hyvä.
" Käyttäjä 'guy' on estänyt yksityisviestit sinulta. "
ja muuten, eiköhän kannattaisi lopettaa tuo nimimerkin vaihtelu, se ei tee hyvää maineellesi jos sinulla edes sellaista on.
Lainaus" Käyttäjä 'guy' on estänyt yksityisviestit sinulta. "Enkö jo sanonut, että en jaksa kuunnella sitä paskanjauhantaa yksityisviesteillä? Pura tuntees tässä aiheessa, eihän sulta nyt mitään muuta tulekaan kuin sitä riidanhaastoa joten aika bueno aihe sun viesteille.Lainausja muuten, eiköhän kannattaisi lopettaa tuo nimimerkin vaihtelu, se ei tee hyvää maineellesi jos sinulla edes sellaista on.Minun maineeni ei ole millään tapaa sidoksissa internetissä käyttämiini nimimerkkeihin. En ole niin säälittävä, että edes keräisin minkäälaista mainetta internetissä.Äläkä vaihda aihetta.
...mitä pitäisi sanoa?