Kirjoittaja Aihe: Parhaat ilmaiset musiikinteko-ohjelmat  (Luettu 5721 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dafter

• Ylläpitäjä
  • Legenda
  • Sukupuoli: Mies
    • Äänivalli
Vs: Parhaat ilmaiset musiikinteko-ohjelmat
« Vastaus #15 : 03.04.09 - klo:20:27 »
Audacitystä oon kuullu hyvää palautetta ja oon suunnitellu sen hankkivani, ehkä näitä muitakin tästä vois kokeilla. Kiitos ideoista.
Jos sinulla on soittimet/tai virtuaalisyntikoita suosittelen, Audacityä. Se on enimmäkseen muokkaamiseen.
Kyllä Audacityllä kumminkin ääntä ja efektejä pystyy tekemään, mm kitara-ääntä.
Mutta omasta mielestäni Audacity on muokkausohjelmista parhain, sitä käytän.

Poissa -JONiZ

• Tulokas
  • **
    • YouTube Channel
« Vastaus #16 : 14.06.09 - klo:15:20 »
Itse voin sanoa että Audacity on tosi hyvä. Ja onko tuo pyhimüsen avatar TF 2 Spy? (anteeksi kun tämä ei kuulunut aiheeseen mutta oli pakko kysyä).

Poissa >>xxxxxxxDDDDDDDDDD

• Legenda
« Vastaus #17 : 14.06.09 - klo:15:34 »
Ja onko tuo pyhimüsen avatar TF 2 Spy? (anteeksi kun tämä ei kuulunut aiheeseen mutta oli pakko kysyä).

on.

Ylinatsiperkele

• Vieras
« Vastaus #18 : 14.06.09 - klo:16:10 »
Itse käytän Audacityä, Guitarprota ja Hydrogeniä. Audacity on lähes pakollinen muokkaamisen takia, turhan paskat on leikattava raitojen alusta. GP:llä lähinnä tabitan ja teen raakaversioita, jos huvittaa. Yleensä kuitenkin pysyn ihan normaalissa pään sisäisessä suunnittelussa. Hydrogenillä teen joskus rumpuraidat, vaikka melko paska masiina onkin.... Tietääkö kukaan laadukasta mutta ilmaista rumpukonetta winukalle?

Poissa miees

• Jäsen
  • BIIIIG MISTEIK!!!
« Vastaus #19 : 14.06.09 - klo:18:38 »
Tietääkö kukaan laadukasta mutta ilmaista rumpukonetta winukalle?

vengeance on paras, mutta se ei varsinainen syna ole... sitten on drumatic, joka on hyvä mallinnus rolandin 808 ja 909 koneista ja vieläpä ilmainen.

Poissa Möyhö

• Tulokas
  • **
« Vastaus #20 : 14.06.09 - klo:19:10 »
Ite käytön nykyään aika moniakin ohjelmia musan tekoon. Sellanen vielä täytyy sanoo että olen hankkinut kaikki maksulliset ohjelmat ihan torrentilla :D Sävellykset vedän aina tonne Guitar Prolle ja siitä sitte tallennan rummut, syntikan (Joskus basso) midille ja käytän sitte noita plugareita millä niistä saa ääntä aikaan.

Rumpuihin kaytän sellasta plugaria kun Addictive Drums. Tällä hetkellä markkinoilta löytyy kaks kovaa rumpu plugaria: Addictive Drums ja EZDrummer. Itse olen kummatkin testannut ja pääsyin tuohon Addictive Drumsiin.

Syntikkaan/pianoo löytyy mm. Akoustik piano, Spectrasonics Atmosphere, Absynt ja Miroslav Philharmonik.

Bassoon käytän Spectrasonics trilogya.

Sitten on tullu ladattua kaiken näkösiä äänen muokkaus VST plugareita. mm. EQ, Kompressorointia, reverbiä, delayta ja kaikkee basson korostusta jnejne. tulee vedettyä noilla.

Sitte DAW:ina (digital audio workstation) käytän muutamaa ohjelmaa: Cubase SX3, Reaper 3.0 ja kyllä sitä Audacityä tulee joskus nopeisiin kokeiluihin käytettynä.

Poissa Möyhö

• Tulokas
  • **
« Vastaus #21 : 14.06.09 - klo:19:17 »
Tietääkö kukaan laadukasta mutta ilmaista rumpukonetta winukalle?

Jos torrentilla haet, niin ehdottomasti Addictive Drums. Tässä joku ääninäyte http://www.youtube.com/watch?v=Hso2DPh1IkI . Kuten tossa mun viestissä sanoinkin niin mun mielestä paras mitä markkinoilta löytyy. Mut siis sehän ei ole rumpukone, vaan rumpusofta. Ja tarvitsee "isäntä ohjelman" että sen saa pyöriin.  Nykyään käytät tota Audacityä, mutta se ei tue noita plugareita. Kannattaa ladata toi Reaper 3.0 http://www.reaper.fm/ . Se on tollanen melko helppo käyttönen ja tukee kaikkia plugareita.

Poissa Lurk

• Legenda
« Vastaus #22 : 14.06.09 - klo:19:19 »
Tarviis jonkun kunnon ilmaisen ohjelman, mil saa jotain jännä elektroonista juttua väsättyä. Ehdotuksia?

PS. Ei fruity loomia (vaimiköseoli), en saanu siitä mitään irti

Poissa miees

• Jäsen
  • BIIIIG MISTEIK!!!
« Vastaus #23 : 14.06.09 - klo:19:28 »
Tarviis jonkun kunnon ilmaisen ohjelman, mil saa jotain jännä elektroonista juttua väsättyä. Ehdotuksia?

PS. Ei fruity loomia (vaimiköseoli), en saanu siitä mitään irti

erilaiset trackerohjelmat (ei vaadi koneelta paljoa), propellerheadin reason sekä synapsen orion.

edit. cakewalk myös. mm texas faggott käyttää kyseistä ohjelmaa
« Viimeksi muokattu: 14.06.09 - klo:19:29 kirjoittanut miees »

Poissa Dafter

• Ylläpitäjä
  • Legenda
    • Äänivalli
« Vastaus #24 : 14.06.09 - klo:20:20 »
ZynAddSub FX on todella hyvä ilmainen Virtuaalisyntikka. Toimii paremmin Linuxissa kuin Windowsissa.

Poissa -JONiZ

• Tulokas
  • **
    • YouTube Channel
« Vastaus #25 : 24.04.10 - klo:15:43 »
Itse käytän FL Studiota ja Audacityä. ;D

Poissa Juhana01

• Laiskuri
  • *
« Vastaus #26 : 04.07.11 - klo:13:29 »
mikä olis sellanen helppokäyttönen ohjelma jolla sais pari biisii liitettyä yhteen jotenki järkevästi? siis joku yksinkertanen ei haittaa jos ei täydellistä jälkeä tule :D

Poissa Dafter

• Ylläpitäjä
  • Legenda
    • Äänivalli
« Vastaus #27 : 04.07.11 - klo:17:18 »
mikä olis sellanen helppokäyttönen ohjelma jolla sais pari biisii liitettyä yhteen jotenki järkevästi? siis joku yksinkertanen ei haittaa jos ei täydellistä jälkeä tule :D
Linux MultiMedia Studio, vähän saman kaltainen kuin FL Studio, käyttö vaatii kuitenkin hieman opettelemista. Saatavilla myös Windowsille.
Sitten on myös Anvil Studio joka on tarkoitettu MIDI musiikin tekoon, helppo käyttää.  :P

Poissa Juhana01

• Laiskuri
  • *
« Vastaus #28 : 06.07.11 - klo:08:54 »
no tulipahan nyt toi Linux multimedia studio ladattua, enköhän mä opi käyttämään ! :D

Email
Äänivalli 2008 - 2015
Sivustolla olevat mainokset saattavat kerätä ja jakaa evästeitä tai muita tietoja