Kirjoittaja Aihe: Talamasca  (Luettu 653 kertaa)

Poissa Amis-Dimitri

• Nouseva Tähti
  • Sukupuoli: Nainen
  • Lada Samara <3
Talamasca
« : 15.11.08 - klo:22:07 »
Talamasca on ranskalainen psy trancea soittava artisti, ainoa jäsen on Cedric Dassulle, eli DJ Lestat.

Singlet
  • 1999: Sinaï / Halloween
  • 2001: Genetik Monster
  • 2001: Magnetic Fields
  • 2005: Illusion World

Albumit
  • 2000: Beyond the Mask
  • 2001: Musica Divinorum
  • 2003: Zodiac
  • 2004: Made in Trance
  • 2007: Obsessive Dream

Kuunteleeko joku minun lisäkseni? Todella hyvähän tämä on, Aries on ehdottomasti paras kappale!

Poissa Demolition Lover

• Nouseva Tähti
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Talamasca
« Vastaus #1 : 15.11.08 - klo:22:08 »
Kuuntelen (--: Hyvä tämä -b =DD
Paras biisi on.. vaikkapaaa... Feelings. 8)
'Cause I want you too.

Poissa >>xxxxxxxDDDDDDDDDD

• Muusikko
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #2 : 15.11.08 - klo:22:22 »
Oot peräti kuullu yhden biisin ja hehkutat tätä NIIN-MAHTAVA-IHKU-PIHKU-artistiksi?

Kuuntelin peräti Ariesin, melko tylsä

Poissa Matso

• Katumuusikko
  • **
« Vastaus #3 : 16.11.08 - klo:01:42 »
Wow, Illusion World aivan hemmetin upee biisi paikoittain :O

Poissa Lurk

• Muusikko
« Vastaus #4 : 09.02.09 - klo:17:36 »
Muutamia kovia biisejä on tullut kuultua

Poissa Timo Koivusalo

• Nouseva Tähti
« Vastaus #5 : 19.09.09 - klo:13:00 »
Talamasca live + dj setti, 18.9.2009 Helsinki Club (sensuroimaton versio)

olen 10 minuuttia ennen talamascan liveä chilli huoneessa parin uunituoreen ystäväni kanssa, ja mietin että kohta näen suurimman innoittajani konemusiikkiin tutustumisessa. otan suuren hörpyn kaljasta ja jauhan paskaa jostain katusoittamisesta. menimme tanssilattialle, aloimme pomppia ipodilta tulevan jytäjumputuksen tahtiin. pian lavalle tuli tuo pitkätukkainen, laiha ja vähän parrakas ranskalainen full on messias. hän soittaa ekat puolitoista tuntia, ilmeisesti sitä djsettiään kai, olen jo siitä täysin orgastisen transsin vaikutuksen alaisena, vaikkei sieltä tule oikein minkäänlaista melodiaa, mitä tuntisin ennestään. hänen toinen settinsä alkoi heti ensimmäisen perään. se koostui, ilmeisesti ipodilta, soitetuista kappaleista, joissa vähän nappulaa väänneltiin välissä, jos katsoin oikein lavan vierestä. pääasiassa hän keskittyi tanssimiseen. feelings-aries-time simulation combo sai spermat housuuni, sillä onhan siinä kolme maailman parhainta biisiä. olin kaiuttimen vieressä koko kolmetuntisen setin ajan, toisen korvani kuulo on heikentynyt. setin jälkeen cedric pakkaa matkalaukkunsa, ja ehdin kättelemään häntä ennen kuin hän katoaa jonnekin.

setti päättyi. yritän mennä chilliin. se on kiinni. portsarit eivät tiedä mistä puhun, kun yritän kysyä mistä se johtuu. tilaan kaljan. menen tupakalle. kuselle. juteltuani venäläisten darkpsy huorien kanssa päätän mennä yläkertaan suomi stagelle salakavalaa kuuntelemaan. tilaan sielläkin kaljan, laitan sen salakavalan tietokoneiden viereen. poltan samasta jointista yhden salakavalan tyypin kanssa. tiukkaa kun mikä. setin päätyttyä portsarit häätävät meidät yläkerran suomisteitsiltä. portaissa kuulen sen saman tyypin kysyvän "kuka toi oli", kysymys jonka kuulen hyvin usein muiden suista. menen taas tupakalle, juttelen jollekin ihme bisnesmiehelle, joka oli tyyliin "firmalta liput" paikan päällä. hän ei pitänyt siitä häättänäm jumputuksestam. menen sisälle muistaakseni aegonoxin tahtiin tanssimaan heti tupakan jälkeen. setti loppui pian, niin loppuivat myös bileet helsinki clubilla. kello oli jo varttia vaille viisi muistaakseni. menen siis taas tupakalle, ja jostain syystä näen siinä itse Cedricin. no, alan siinä jauhamaan paskaa hänen kanssaan, sain jopa nimikirjoituksen käteeni.

jostain syystä ajauduin hänen perässään hänen hotellihuoneeseensa. mukana oli myös joku ruotsalainen promoottori ja joku ihme silmälasipäinen hihhuli. hotelli oli kluuvin sokoshotelli. menemme hänen huoneeseensa. saman tien hän sytyttää jonkun sikarijointeistaan, jonka hän oli ilmeisesti salakuljettanut maahan. nojaamme mr Cedricin kanssa ikkunalautaan ja käryttelemme. jännä tunne. pian cedric päätti, ettei hänelle pelkkä mieeesssseura kelpaa. hän päättikin mennä kaduille, ja ei kulunut kovin kauaa, kun hän tulee neljän naispuolisen henkilön kanssa takaisin sisään. jointti kärysi edelleen. sitten hän alkoi näyttää korttitemppuja lähinnä niille naisille. itse aloin olemaan niin pilvessä sekä kännissä, että lihakseni supistelivat tahtomattani. cedricin näyttäessä korttitemppuja jumittelin todella pahasti ja meinasin pariin otteeseen kaatuakin. cedric sai varmaan tuoretta pillua eilen.

no, lähden pois sieltä vitun hotellista, koska jatkoille en millään olisi jaksanut mennä siinä olotilassa. rahaakin olisi mennyt enemmän. rautatieasema on kovin lähellä, mutta silti onnistuin jotenkin saamaan itseni kämphotellin eteen polttamaan röökiä. silti kuin ihmeen kaupalla onnistun löytämään itseni aamun ensimmäisistä (kuudelta lähti tms). muistikuvani eivät ole tuosta kovin suuret. menen kotiin ja sammun saman tien

siinä tarinani liittyen aura of goan 2vuotisbileisiin.
« Viimeksi muokattu: 19.09.09 - klo:13:04 kirjoittanut kiimainen karhu-urosss »
tänään vedän exxtra isän maalliset kännit jumalauta ghelvetti elämä on vittujen elämä mulla on haka risti tausta kuvana ja lippu seinällä

Poissa Sofi Oksanen

• Nouseva Tähti
« Vastaus #6 : 09.11.09 - klo:13:59 »
todella kaunis tarina!

tuli muuten mieleen itse Fear and lothing in las vegas tuosta tarinan kerronnasta.. tämä siis kehua

"vuosien saatossa ovat sisäelimetkin
syöpyneet jopa siihen pisteeseen, että täytyy paskantaa verta suoraan suun
kautta"

Äänivalli

« Vastaus #6 : 09.11.09 - klo:13:59 »

Email
Äänivalli 2008 - 2012