Tervetuloa Äänivalliin! Olet tervetullut foorumille!
Minä kun osaan sen aiheen vaihtamisen.. Jes, jahdattiin äsken isän autolla 3 paloautoa ja ambulanssia
Lainaus käyttäjältä: Amis-Dimitri - 30.11.08 - klo:11:16Minä kun osaan sen aiheen vaihtamisen.. Jes, jahdattiin äsken isän autolla 3 paloautoa ja ambulanssia Mitä helvettiä? Häiritsettekö te palomiesten ja sairaanhoitajien työtä oikein perheen avustuksella?
Lainaus käyttäjältä: Oswald - 01.12.08 - klo:22:00Lainaus käyttäjältä: Amis-Dimitri - 30.11.08 - klo:11:16Minä kun osaan sen aiheen vaihtamisen.. Jes, jahdattiin äsken isän autolla 3 paloautoa ja ambulanssia Mitä helvettiä? Häiritsettekö te palomiesten ja sairaanhoitajien työtä oikein perheen avustuksella?No emme Kunhan katsottiin minne menevät, hyvän välimatkan päässä, ettei häiritse. Vtuttaa, kipeänä koulussa. Hyvä puoli on se että saan nyt dataa kaksi oppituntia.
Joo, ette varmaan. Annatte kyllä hyvää kuvaa itsestänne muille ajelemalla jonkin työajossa olevan paloauton perässä.Mitä vitun ihmeellistä noissa paloautoissa edes on, että niitä täytyy jopa autolla lähteä seuraamaan? Ei helvetti mitään.