Halutessasi voit Esitellä itsesi.
kite.a.i.(a)live.comhuomatkaa KAIKKI pisteetLisäillä saa, kunhan osaa sanoa muutakin kuin "moi", itse en osaa keskusteluja aloittaa kovinkaan hyvin, joten pidä huoli että myös puhelet >: )
Lainaus käyttäjältä: Kite the wandering A.I. - 24.11.08 - klo:14:40kite.a.i.(a)live.comhuomatkaa KAIKKI pisteetLisäillä saa, kunhan osaa sanoa muutakin kuin "moi", itse en osaa keskusteluja aloittaa kovinkaan hyvin, joten pidä huoli että myös puhelet >: )Mitä kettua..? En voi lisätä tota ._.' Tulee vaa jotai et antamasi pikaviestiosoite ei kelpaa tai jotai.
Lainaus käyttäjältä: Demolition Lover - 24.11.08 - klo:19:52Lainaus käyttäjältä: Kite the wandering A.I. - 24.11.08 - klo:14:40kite.a.i.(a)live.comhuomatkaa KAIKKI pisteetLisäillä saa, kunhan osaa sanoa muutakin kuin "moi", itse en osaa keskusteluja aloittaa kovinkaan hyvin, joten pidä huoli että myös puhelet >: )Mitä kettua..? En voi lisätä tota ._.' Tulee vaa jotai et antamasi pikaviestiosoite ei kelpaa tai jotai.Laitoitko (a) tilalle @ ?
Omistan kyllä Messengerin, mutta tänne en anna osoitetta.
Scooteraddict[at]hotmail.comLisäilkääs
Lainaus käyttäjältä: Demolition Lover - 22.11.08 - klo:21:50Scooteraddict[at]hotmail.comLisäilkääs Kuunteletko Scooteria.Ja en käytä mesee.