Kirjoittaja Aihe: Möyhön Biisit  (Luettu 2471 kertaa)

Poissa Möyhö

• Nouseva Tähti
  • Sukupuoli: Mies
Möyhön Biisit
« : 22.11.08 - klo:22:31 »
Teen tällästä instrumentaali kitara tilutus musiikkia   8)

http://www.myspace.com/tomraww Tuolta löytyy. Kertokaa mitä mieltä ootte  :D

Poissa Justice

• Nouseva Tähti
Vs: Möyhön Biisit
« Vastaus #1 : 23.11.08 - klo:10:02 »
Onhan nuo kitaralla ihan kivasti, mut aika tylsältä kuulostaa, kun pelkkä kitara pimputtaa 3min.
Vuoden vitsi : Guy

Poissa Jacke

• Nouseva Tähti
« Vastaus #2 : 23.11.08 - klo:10:11 »
Tosi hienon kuulosta!
Jatka samaan malliin.  8)

Poissa Möyhö

• Nouseva Tähti
« Vastaus #3 : 23.11.08 - klo:11:04 »
Onhan nuo kitaralla ihan kivasti, mut aika tylsältä kuulostaa, kun pelkkä kitara pimputtaa 3min.
Juu kyl mää ymmärrän mikset diggaa ja yleensähän tollasta musiikkia kuuntelee vaan kitaristit  :D

Tosi hienon kuulosta!
Jatka samaan malliin.  8)
Kiitos, yritän jatkaa samaan malliin :D

Poissa Möyhö

• Nouseva Tähti
« Vastaus #4 : 02.06.09 - klo:20:30 »
Sain tossa uuden äänikortin niin oon kaikkee nauhotustakin nyt alkanu tekeen. Tässä pieni ääninäyte millasta särösaundia lähtee. http://www.youtube.com/watch?v=-F_01KzC-UU Tuolta infosta löytää tiedot mitä laitteistaa ja ohjelmia on käytetty.

Omia biisejä on tulossa kans vähän ajan päästä :D

Poissa Möyhö

• Nouseva Tähti
« Vastaus #5 : 17.06.09 - klo:21:44 »

Poissa Dafter

• Ylläpitäjä
  • Muusikko
    • Äänivalli
« Vastaus #6 : 17.06.09 - klo:23:02 »
Woow.  ::kumarrus::

Kaunista.  :)

Poissa Möyhö

• Nouseva Tähti
« Vastaus #7 : 18.07.09 - klo:20:01 »
Tässä on uusin sävellys http://www.mikseri.net/player/player.php?newsession=1&type=1&parameter=386806 Biisi on tollasta vähä klassisen henkistä ja melko mollissa menevää. Melko nopeesti nauhotettu ja ykkösellä purkkiin :D Ei oo silleiten "yhtenäinen" biisi vielä, vaan toi sisältää sillee 3 osaa. Jokkut varmaan erottaakin ne sieltä.

Poissa Lurk

• Muusikko
« Vastaus #8 : 18.07.09 - klo:20:14 »
Jos toi on muka valoa nopeampaa niin oon Britney Spears
Ihan ok

Poissa Möyhö

• Nouseva Tähti
« Vastaus #9 : 18.07.09 - klo:21:28 »
Jos toi on muka valoa nopeampaa niin oon Britney Spears
Ihan ok

Toi speed of light on vaan ton projektin nimi, jonne piti läpällä heittää noita vähän tilumpaa matskua. En kuitenkaan jaksanu uutta projektia tehdä nii heitän kaikki biisit tonne :D

Poissa Timo Koivusalo

• Nouseva Tähti
« Vastaus #10 : 26.07.09 - klo:01:45 »
oot kieltämättä aivan saatanan kova soittaja ton ikäseks! tulemme kuulemaan sinusta vielä. mutta...

kasvattaisit viikset ja soittaisit vähäm aikuista korvaa enemmäm vähän miellyttävää musiikkia. nopeus sinne alle 90 beepeeämmään, niin hyvää tuleem
tänään vedän exxtra isän maalliset kännit jumalauta ghelvetti elämä on vittujen elämä mulla on haka risti tausta kuvana ja lippu seinällä

Poissa Möyhö

• Nouseva Tähti
« Vastaus #11 : 26.07.09 - klo:21:52 »
oot kieltämättä aivan s**tanan kova soittaja ton ikäseks! tulemme kuulemaan sinusta vielä. mutta...

kasvattaisit viikset ja soittaisit vähäm aikuista korvaa enemmäm vähän miellyttävää musiikkia. nopeus sinne alle 90 beepeeämmään, niin hyvää tuleem

Kiitosta! Viiksiä en ehkä hanki :D, mutta soittoo olen "aikuisempaan" suuntaan viemässä. Nykyisin ei tule tuollaista tilusirkusta soitettua, ja jos tulee nii sopivalla mielellä. Varmaan seuraavan vuoden kuluessa bändiin pääsenkin nii alan vähän progemetallin puoleista musiikkia tekemään. Nykyään upeana instrumentaali musana pidän esim. Liquid Tension experimenttiä http://www.youtube.com/watch?v=xYYOtEZeQl0 Kaunista. Ja nuo Ynkät jne. Tilusirkus musat on jäänyt huomattavasti vähemmälle. Tosiaan jazziin ja klassiseenkin olen tutustunut.

Poissa Möyhö

• Nouseva Tähti
« Vastaus #12 : 27.07.09 - klo:01:05 »
http://www.mikseri.net/player/player.php?newsession=1&type=1&parameter=387914

Tossa uusin. Vieläkään en saa kokonaista biisiä :D tän takia bändia tarttis, koska juurikin tää et jos joku keksii idean eikä osaa jatkaa niin joku muu voi kokeilla. Alussa melko hidasta akustista näppäilyä ja sit tulee tollanen mahtipontinen nosto. Loppu seinään.

Poissa Lurk

• Muusikko
« Vastaus #13 : 27.07.09 - klo:09:19 »
Loppu kuulostaa aika hölmöltä. mutta ihan hyvä.
Ja kasvata viiksetm

Poissa Möyhö

• Nouseva Tähti
« Vastaus #14 : 27.07.09 - klo:16:26 »
Loppu kuulostaa aika hölmöltä. mutta ihan hyvä.
Ja kasvata viiksetm

En tiedä mistä johtuu, kun kuulostaa hölmöltä, mutta itteeni tossa häirittee nuo midi soundit. Siis tuohan on sävelletty Guitar Proolle ja siitä oon suoraan nauhottanu. Ja tuo sähkökitara varsinkin kuulostaa todella oudolle. Enemmän joltai kököltä synalta ku sähkökitaralta, millä se oikeasti pitäis soittaa. Mut siis mitään tossa pätkässä en ole itse soittanut, kaikki on mideillä. Suoraa Guitar prosta.

Tosiaan mulle tollaset kunnon mursuproget olis aika härsskiä. Kyllä sitä proge musaankin on pikkasen tullut kuunneltua, mutta pitäis lisätä. Kansas, Rush, Yes, Camel

Äänivalli

« Vastaus #14 : 27.07.09 - klo:16:26 »

Email
Äänivalli 2008 - 2012